חוק ומשפטכללישונות

מה זה בית הדין לעררים?

בישראל, כפי שכולנו יודעים, ישנים מספר בתי דין. אחד מאותם בתי דין הוא בית הדין לעררים. בתי הדין הללו נמצאים בפריסה ארצית במספר מחוזות שונים והם אלה שאחראים לדון החלטות השונות של רשות האוכלוסין וההגירה. רשות זאת דנה במקרים שונים ומגוונים ביותר העוסקים בכניסה לישראל, בשהייה בה ובעניינים שונים הקשורים לאזרחות. למרות שהרבה פעמים רשות האוכלוסין מקבלת החלטה כזו או אחרת, לא אחת ניתן יהיה להגיש ערעור על ההחלטה. לכן, אם גם אתם רוצים להגיש ערעור שקשור לנושא הזה, אין ספק שאתם צריכים לדעת איך עושים זאת.

האם אפשר להגיש בקשות ערר לבד?

זו שאלה שאנשים רבים שואלים, ובצדק. אנחנו הרי חיים בעידן טכנולוגי שבו אפשר לבצע אינספור בקשות שונות אונליין. יחד עם זאת, ולמרות שתוכלו לקרוא בנושא של בית הדין לעררים לא מעט מאמרים באינטרנט, חשוב להבין שבפועל זה לא כל כך פשוט. בכל פעם כשרוצים להגיש ערר בנושא כזה או אחר, צריך תחילה להכיר את הנוהל. איך עושים זאת? איזה מסמכים צריך? והאם זה משהו שאפשר לעשות במהירות לבד? אין ספק שתוכלו ללמוד על הנושא הזה, אך תוכלו לקצר את הדרך בעזרת עורך דין מתאים. עורך דין שחי ונושם את התחום הזה יוכל לבדוק את המקרה שאתם מניחים על שולחנו, לסייע לכם ולטפל בעניין שלכם במקומכם.

איך לבחור עו"ד שמומחה בתחום הזה?

האמת היא, שזו לא משימה כל כך קלה כפי שפעמים רבות אנשים נוטים לחשוב. הרבה מונח כאן על הפרק ובחירת אנשי המקצוע הנכונים שיעזרו לכם זה עניין שכדאי להשקיע בו מחשבה. אתם צריכים לצידכם עו"ד שמכיר את הנושא ושטיפל בעבר כבר בלא מעט בקשות דומות לבקשה שלכם. כל הסיבות האלה לא משאירות מקום לספק: עו"ד דפנה שגל פודור היא הכתובת הנכונה. יש לה ניסיון רב, הרבה מאוד הצלחות בעבר עם לקוחות שונים ולכן אין ספק שגם במקרה שלכם היא תוכל לסייע. רוצים לקבל ממנה ייעוץ? לקבוע פגישה? צרו עימה קשר עוד היום ותראו שלא תצטערו, כי אם אתם כבר מגישים ערר, כדאי שתעשו זאת בעזרת עורכת הדין הכי טובה שיש.

Tags

Related Articles

Back to top button
Close
דילוג לתוכן